Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Karaboğa: Mardin Kalesini halka açıp turizmi 12 aya yayacağız

Artuklu’da tarihi çarşı ve

Artuklu’da tarihi çarşı ve pazarlarında esnaf ziyareti yaparak vatandaşlarla sohbet ederek 14 Mayıs seçimlerinde destek isteyen CHP Mardin Milletvekili Şükrü Karaboğa, ziyaretinin ardından gazetecilere açıklamalarda bulunarak Mardin Kalesini turizme açacaklarını söyledi. Mardin’in kangren haline sorunlarına da değinen Karaboğa, seçmene önemli mesajlar verdi.

Seçim çalışmalarını sürdüren Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Mardin Milletvekili Şükrü Karaboğa, Artuklu’da tarihi 1. Cadde esnafını ziyaret etti, sorun ve sıkıntılarını dinledi. Cumhuriyet Meydanı’nda arbane ve zılgıtlarla karşılanan CHP heyeti, barışın ve Mardin’in simgesi olan güvercinleri gökyüzüne bıraktı.

Yaklaşık bir aydır seçim çalışmalarını yürüttüklerini ve vatandaşların kendirine yoğun ilgi gösterdiğini belirten Karaboğa, bugün de kadim şehir Artuklu’da temaslarda bulunduğunu söyledi.

“MARDİN TURİZMİNİ 12 AYA YAYACAĞIZ”

Karaboğa, “Milletvekili arkadaşlarımız ve İl Başkanımız ile beraber atalarımızda bize miras kalan kadim şehir Artuklu’dayız. Bizler bu kadim şehri daha da değerli yapabilmek için mücadelemizi vereceğiz, çalışmalarımızı bu yönde sürdüreceğiz. Artuklu’da Haziran’dan Ekim ayına kadar turizm olmuyor, biz turizmi 12 aya yaymak için çalışacağız. Mardin Kalesini kesinlikle turizme açacağız. Her ilde kaleler, turizme hizmet ederken Mardin Kalesi uzun yıllar Türk Hava Kuvvetlerine hizmet ediyor. Bizde diyoruz ki, eğer hava radarlar bir tepede olması gerekiyorsa Mardin’de çok tepe var. Biz hava radarı oraya taşıyıp Mardin Kalesini turizmin hizmetine sunacağız. Bununla birlikle İnanç Turizmini ön plana çıkartıp insanları buraya çekeceğiz. Şehrin girişinde otopark yapılıyor ama yıllardır bitirilemiyor. Bu da esnafı rahatsız ediyor. İnsanlar burada yatırım yapmışlar, çok ince işçilikle tarihi mekânları otellere çevirmişler. Ama maalesef gerekli kazançlarını sağlayamıyorlar. Kamu hizmeti geç geliyor, Turizm Bakanlığı gerekli fonları ayırmıyor. Böyle olunca da kaybeden Mardin oluyor, biz oluyoruz. Biz de diyoruz ki, Cumhuriyet Halk Partisini seçiniz, bize oy veriniz. Liyakatimiz iyidir, CHP Milletvekili listemize bakınız, hepsi bir birinden iyidir. Hepimiz edebimizle geliyoruz. Bu halka hiç yalan söylemdik, bundan sonra da söylemeyeceğiz.”

“15 MAYIS ŞAFAĞINDA BU ÜLKEDE HER ŞEY DEĞİŞECEK”

Seçmene seslenen Karaboğa, ideolojik saplantılardan kurtulmaları gerektiğini anlattı. Bir oy CHP’ye bir oy da Kılıçdaroğlu’na isteyen Karaboğa, “Halkımız bizi seçerse mecliste en iyi şekilde temsil edeceğiz. Turizm ile birlikte diğer bütün sorunları çözeceğiz. Biz Mardin’in, Artuklu’nun, Kızıltepe’nin evlatlarıyız. İnsanlarımıza değer veriyoruz. Biz bu şehre; kan bağıyla, ekonomiyle ve duygularımızla bağlıyız. Buradan gidip bir daha geri gelmeyenlerden olmayacağız. Kökenlerimiz, akrabalarımız, yatırımlarımız burada. Yaptıklarımızdan feyz alın ve yapacaklarımızı hayal edin.  Biz bu şehirde yaşıyoruz, bu ilin ve ilçenin bütün sorunlarını yaşayarak biliyoruz. Çiftçilerimizin, işçilerimizin, gençlerimizin, kadınlarımızın ve sanayicilerimizin sorunlarını biliyoruz. Bilgi, birikim ve liyakatimizle iktidara geliyoruz. 15 Mayıs şafağında bu ülkede her şey değişecek. Halkımız bize makam verip meclise gönderirse onları en iyi şekilde temsil edeceğiz.” dedi.